Friday, September 20, 2013

nak kurus nak kurus

salam samua :)

harini ari ke kite 5 berdiet..
ape progress?
kekekeke badan xletih2 mase kat opis..
susah kan nk diet ni..
pulak dah semalam ade sorg staff ni belanje aku kfc..konon nak buat suprise la..
hati mak meronta2 nak makan nok..
setelah dihasut oleh syaiton2 makaaaaaaaaa
aku pon makan la seketol..dada dye..buang dye punye kulit..makan isi warne putih je..
xde rase bsalah sangat kannn..hahahahahhah
malam tu makan bihun sup..
pagi tu x bfast pon..

haaa lg satu bos aku kc staff2 dye makan ubat lecithin..taw x ubat ape tu..
ubat cam fat burner jugak..tok tingkatkan metabolisme..untuk jantung clear pump darah2 dalam badan..
ubat tu kalo makan tapi x bersukan xguna..itu kata org guardian tu..sbb bile bos aku kc malam tu aku singgah guardian aku tanya la function dye..

mmg betol pon..tghhari tu aku makan ubat tu..malam tu aku g jog punye la banyak peluh aku kua..
pastu jantung aku pump cepat2 tanpe semputkan aku..hahahahah adoii xtaw nak explain cmne..kalo dh try tu.korg taw la rase dye..heheheheh

arini ari ke 5 jugak xmakan nasik..Ya Allah kuatkan lah iman aku jauhi nasik and makan berkarbho ni..
ptg ni aku nak balik kampung..dengar cite mak aku nak masak rendang...#pitammmmmmm

ohh nak taw aku makan yang mane 


ini la kite makan..

sekian diakhiri dengan doa
"Ya Allah kuruskan la Cik Pua Blog ini"

aminnnn...

kekekekekekek



No comments:

Post a Comment