Google+ Followers

Monday, September 23, 2013

Nak Kurus Part 3

Salam semua..

harini hari ke 8 aku berdiet..
hari ke 8 xmakan nacik..ehh tapi tipu la..ade la beberape suap..
tapi arini hari ke5 aku g jog setiap malam..




dan hasilnyeee...






3KG LOST!!!!!



hooorayyyyyy..tepuk tangan untuk diri sendiri..yay!!!
setelah berjaya mengawal nafsu..

semalam (hari ke 7) pagi xmakan pon..lunch lak aku makan nestum..perghh kalo mak aku taw ni mesti dye sujud syukur ni..hahahhaha malam lak aku mkn potato rebus tanpa garam gula or perisa..makan macam itu je..dap2 jugak taw..
ohhh xlupe jugak aku makan lechitin..berpeluh2 jugak tyme joging malam tu..

itulah..semangat kene kuat kan..kalo tak memang tak boleh buat punye..nak kurus kena la jage permakanan dan cara hidupkan..
jangan seksakan perot kite..kesian taw kite asik la sumbat macam2 bagi dye proses..
makanan ni memang la sedap tapi kalo dah masuk perot same je..
hamboii motivasi diri yang cam poyo je tu..

ok lah papepon selamat menguruskan badan..
haa nak tgok gambar si gemok waktu raya?

                        





No comments:

Post a Comment